How To: Blend And Clip In Hair Extensions With Short Hair

How To Blend And Clip In Hair Extensions With Short Hair Guide Urdu

کیسے کریں: چھوٹے بالوں والے بالوں کو بڑھانے میں ملاوٹ اور کلپ


کیا آپ کے چھوٹے چھوٹے بالوں ہیں اور پھر بھی آپ لمبے لمبے بالوں سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں؟ بار بار ، آپ اپنے چھوٹے بالوں کو لمبی خوشگوار تالوں میں تبدیل کرنا چاہتے ہیں جو آپ کے طرز کے کھیل کو بہتر بناتے ہیں۔
ٹھیک ہے ، اگر میں آپ کو یہ بتاؤں کہ آپ دونوں جہانوں سے لطف اٹھا سکتے ہیں۔ آپ ایک ہی وقت میں چھوٹے اور لمبے لمبے بال لے سکتے ہیں! کیا یہ حیرت انگیز نہیں ہے؟ بالوں کو بڑھانا آپ کی مدد سے ہے جو آپ کے لئے ممکن بناتا ہے۔ کبھی کبھی ، یہ اپنے بالوں میں لگانے کے لئے تیز ہوا کا جھونکا ہوتا ہے اور کبھی یہ خوابوں کی طرح ہوتا ہے۔ یہ بہتر ہے کہ جب آپ بالوں کی توسیع خرید رہے ہوں تو آپ صحیح انتخاب کریں۔ اگر آپ اس مرحلے کو اکیس کرتے ہیں تو ، آپ کو اپنے بالوں میں بالوں کو بڑھانے میں زیادہ پریشانی نہیں ہوگی۔
لیکن لطف اٹھانے سے پہلے ، آپ کو یہ سمجھنے کی ضرورت ہے کہ اپنے چھوٹے بالوں میں بالوں کو ملانے اور تراشنے کا طریقہ کس طرح ہے۔
یہ ہے کہ آپ اپنے چھوٹے بالوں میں بالوں کی توسیع میں کس طرح مرکب اور کلپ کرسکتے ہیں:


مرحلہ نمبر 1: اپنے قدرتی بالوں کو صاف کریں


آپ بالوں کو بڑھانے سے پہلے اپنے بالوں کو تیار کریں! اپنے بالوں کو اپنے کھوپڑی پر تیل کی طرح دھونے اور اس کی حالت کرنے سے آپ کے کلپ کو روکنا مشکل ہوجاتا ہے۔ یہ خشک کھوپڑی والی خواتین کے لئے خوشخبری ہے کیوں کہ ان کے بالوں میں معمول سے زیادہ لمبے عرصے تک توسیع ہوتی رہتی ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب آپ کو کلپ ان ہیئر ایکسٹینشن لگانے کی ضرورت ہو تو آپ کے بال بالکل صاف ہیں۔
مرحلہ # 2: وقت بچانے کے ل Cur اپنے بالوں میں توسیع کرلیں یا سیدھا کریں
اچھی طرح سے کرلنگ یا درخواست کے بعد اپنے بالوں کو سیدھا کرنا کافی تکلیف دہ ہے! میں کہوں گا کہ آپ اپنے بالوں کی توسیع کو ہمیشہ اس انداز میں بنائیں کہ آپ ان کی خواہش کی خواہش کریں۔ سب سے مشکل حصہ بہت زیادہ کیا گیا ہے! اب ، بالوں کو بڑھانے کے آپ کو اپنے قدرتی بالوں کو گھمانا ہوگا!


مرحلہ نمبر 3: ولی عہد کے قریب اپنے سر کے بال پر اپنے بالوں کا حص .ہ رکھیں


آپ کو اپنے بالوں کو تاج کے قریب دفعہ کرنے اور اسے کلپ کرنے کی ضرورت ہے۔ اب ، اپنے سر کے پچھلے حصے میں بالوں کو بڑھانا شروع کریں۔ اب ، جیسے ہی آپ بالوں کو بڑھانا شروع کرتے ہیں۔ آپ ایک ایک کرکے کلپس کو غیر مقفل کرسکتے ہیں جس کے ذریعہ آپ نے اپنے قدرتی بال تراشے ہیں۔


مرحلہ نمبر 4: بالوں کی توسیع کا اطلاق کریں


سر کے پچھلے حصے میں بالوں کی توسیع کا اطلاق کریں۔ جب آپ اپنے سر کے اوپر بالوں کی توسیع کا اطلاق کرتے ہیں تو آپ ایک بار اپنے قدرتی بالوں کا ایک حصہ کھول سکتے ہیں۔ جہاں بھی آپ کو زیادہ حجم اور موٹائی کی ضرورت ہو اپنے بالوں کی توسیع میں مزید ویفٹس لگائیں۔
اگر آپ ایکسٹینشنز کی تلاش کر رہے ہیں جس سے واقعی میں فرق پڑتا ہے تو ، آپ چیکنا کے ذریعہ ہیئر کپچر لگاسکتے ہیں کیوں کہ یہ آپ کے قدرتی بالوں پر واقعی عمدہ نظر آتا ہے۔ اس کا اطلاق کرنا آسان ہے اور آپ کے بالوں میں ہوا کی طرح مل جاتا ہے۔


مرحلہ نمبر 5: اپنے قدرتی بالوں کو curl یا سیدھا کریں


اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے قدرتی بالوں کو ایک ہی انداز دیں ، کیونکہ یہ کافی عجیب نظر آئے گا۔ آپ کے کچھ بالوں کو گھونگھٹ لگے ہوئے ہوں گے اور باقی گندے لگیں گے۔ آپ نہیں چاہتے کہ لوگ آپ کے چھوٹے راز کا پتہ لگائیں ، یہ بہتر ہے کہ آپ کے قدرتی بال آپ کے بالوں میں توسیع کے مطابق رہیں۔ یہ آپ کے قدرتی بالوں میں اپنے بالوں کو بڑھانے میں مرکب کرنے کا بہترین طریقہ ہے۔


مرحلہ نمبر 6: اپنے قدرتی بالوں کا وہ حصہ چھیڑیں جو بالوں کی توسیع کے اوپر بیٹھتا ہے


اپنے قدرتی بالوں کو چھیڑنے سے بالوں کی توسیع کے پٹریوں کو اچھی طرح سے چھپا دیا جاتا ہے! یہ بالوں کی توسیع کے کلپس کو بھی چھپا دیتا ہے۔ آپ اپنے بالوں کو کمبھی بھی کرسکتے ہیں لیکن بالوں کی توسیع کا اطلاق کرنے کے بعد اور نظر آنے والے کلپس کو خاص طور پر تلاش کریں۔ آپ اس جگہ کے لئے زیادہ سے زیادہ بالوں کو بھی کھول سکتے ہیں جہاں آپ کلپس دکھائی دیتے ہیں۔


مرحلہ نمبر 7: اپنے بالوں کو کرلیں یا سیدھا کریں


اپنے قدرتی بالوں کو اوپر سے کرلنگ یا سیدھا کرکے ہموار اور ہموار تبدیلی کا حصول حاصل کریں۔ بالوں کو بڑھانے اور اپنے قدرتی بالوں کے اوپر ٹکڑوں کو ان پر کرلیں یا ایک جیسے نظر آنے کے ل look پکڑو۔ ایک عمدہ شکل دینے کے ل top اپنے باقی بال کے بال تک یہ کریں۔ Voila ، آپ مکمل ہو گئے!
مبارک ہو ، آپ نے اپنے چھوٹے بالوں کے ساتھ خوبصورتی سے کلپ ان ہیئر ایکسٹینشن ملا دی ہے جس کی وجہ سے آپ حیرت انگیز لگتے ہیں اور جہاں بھی جاتے ہو آپ اپنے دلکش تالوں سے شو چوری کرسکتے ہیں!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *